hardcoresweetnes

Alla inlägg under mars 2012

Av Tim Peräinen - 11 mars 2012 21:20

tja alla detta lov har jag spenderat på att jobba och jag har inte orkat att skriva något på kvälarna men nu ska jag börja igen.Min bror och hans tjej var hos oss igår och käkade och sov över och det var förjävligt roligt och såklart blev det mycket hårdrocksmusik =D och nu har jag bestämt mig för att ta hål i båda mina öron och när dom har sutit i några veckor så ska jag börja töja =D och har inte så mycket mer att säga ska lägga ut ett grymt musiktips och lyssna på trummorna från början så jävla hardcore =D men ses.

Av Tim Peräinen - 4 mars 2012 20:51

Tja alla denna helg så har Jared Och sophea varit hos oss och Jared har lärt min hund fott så nu när jag säger fott så går hon precis bredvid mig =) är så jäkla stolt =D och nu som alla nog vet så är det lov och jag ska jobba hella lovet =D det kommer att bli kul =) har inte mycket mer att skriva nu så nu kommer musiktipset så ses vi senare. Se ya ! !

Av Tim Peräinen - 1 mars 2012 19:03

Tja alla! Örskade inte göra något inlägg igår men det hände inte något särskilt igår och samma denna dag med. Bara en helt vanlig dag fast en sak hände igår på friluftsdagen.Jag har ju skaffat en skinjacka och nu alla som går i andra och tredje ring skriker HÅRDROCK! ! ! ! ! ! till mig =D och när jag kom hem så blev min dator trollad =P jag gick in på facebook  men jag kom in på youtube och om jag gick in på youtube så kom jag in på Totaljerkface xD men nu så funkar allt igen =) har inte mcket mer att säga så musiktipset kommer här =D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards