hardcoresweetnes

Alla inlägg under februari 2012

Av Tim Peräinen - 28 februari 2012 19:06

Hej alla som ni ser på rubriken så har jag välldigt svårt med kärleken är grymt kär i två tjejer och båda har två underbara personligheter och det känns som att jag dör inifrån när jag tänker på dom två =( och jag är den sämmsta människa att uttrycka mina känslor plus så vet jag inte ens om någon om dom gillar mig =( mu ska jag lägga ut musuktipset sen så ska jag tränna ses.

Av Tim Peräinen - 26 februari 2012 20:44

tjo alla nu är jag tillbaks efter två veckors influensa =D och det är skönt att var här känner att det var ett tag sen har lyssnat mycket på metallica och guns and roses =D och kikat film och denna helg så har jag lanat med mina polare och det var awesome =D och har icke mycket mer och säga så musiktipset kommer sen ska jag hoppa i säng =)

Av Tim Peräinen - 19 februari 2012 01:02

Tjo nu börjar jag på att känna mig bättre =) har inte gjort något särskilt idag har bara varit hemma =P så det får bli musiktipset så ses vi senare =D

Av Tim Peräinen - 17 februari 2012 22:51

Hej alla ska fatta mig kort. Är fortfarande sjuk och orkar inte gjöra någonting förutom att titta på film så jag skriver musiktipset sen så sticker jag igen =P 

Av Tim Peräinen - 16 februari 2012 06:38

hej alla! Lite tidigt inlägg men ville bara berätta att jag har magsjuka så det kanske inte blir något inlägg ikväll =P och det var allt för stunden nu ska jag försöka sova lite föresten om ni undrade om min rubrik igår så är det att jag läser en bok som heter korståg =)

Av Tim Peräinen - 15 februari 2012 20:48

Tjo allesammans idag så har jag tagit några bilder på min hund som ni kanske ser =D och afra har fått en assnygg skarf av mig =D och mycket mer har jag icke gjort förutom att jag har varit i skolan idag och tagit in hästarna så jag säger hej sålänge =).    

Av Tim Peräinen - 12 februari 2012 19:25

Hej alla denna helg så har jag set alla rocky filmer =D och måste säga att det är nog en av världens bästa filmer =D men idag så har jag icke gjort så mycket =P har varit på promenad med hunden och städdat rummet men mer har jag inte hunit med. joo jag har pratat med en kommpis lite också men nu så ska jag nörda ipad så nu kommer musiktipset =D ha det allihoppa.

Ovido - Quiz & Flashcards