hardcoresweetnes

Alla inlägg under januari 2012

Av Tim Peräinen - 31 januari 2012 17:06

Tja alla läsare idag när jag kom hem så var min mic helt sabbad=P och då var det min söta hund afrodite som hade öppnat min låda som jag hade micken i och sen så bet hon sönder kabeln så nu är jag micklös.....Men har inte mycket mer att säga idag ska skriva musiktipset så ses vi kanske sen ses =D       och jag ska försöka fixa min mick men får se hur det går =P

Av Tim Peräinen - 30 januari 2012 20:40

Hej alla ni kanske undrar vad detta är för rubrik och det ska jag berätta.Det är min medicin som jag äter så jag orkar att göra saker i mitt liv =P har haft en sjukdom i fem år nu och det har gjort att jag har 50 procents frånvaro från skolan och jag kan inte vara lika mycket med mina kompisar som jag egentligen vill och det har varit jobbigt faktiskt men jag försöker ju tänka posetivt och jag tror att jag har tagit alla sorters prov som man kan ta i sverige från ryggmärgsprov till att skita i en kop =P men för några månader sen så träfade jag på en doktor som viste diagnosen på min sjukdom och gisa hur glad jag blev =D. Och diagnosen var fantomsmärta lite enklare sagt smärta som stanar kvar i kroppen fast sjukdomen är borta men kroppen tror fortfarande att smärtan är kvar och jag skriver det här så mina kompisar förstår för några av mina kompisar skojar om min sjukdom för dom vet inte vad det är för något så om ni läser det här så vet ni nu =) så nu käkar jag denna medicin som kommer att öka min smärttröskel så att jag orkar göra saker i livet men nu ska jag sluta prata om mig=). nu kommer några bilder och så får det bli två musiktips idag ses =D            

Av Tim Peräinen - 28 januari 2012 00:40

Tja alla idag så har det icke hänt något tyvärr =P har bara tagit några bilder och chilat =) men såna dagar måste ju finnas också =D men är grymt tröt och ska sticka till Oscar/min polare imorn så vi ses men först lite härligt musiktips 

Av Tim Peräinen - 26 januari 2012 19:26

Tjao alla idag så har jag gjort ett prov och jag klarat det så nu firar jag med ben & jerry asgott =D plus så är min brorsa hemma och hjälper mig lite med trummorna awesome ! ! ! ! =D så nu kommer musiktipset och det är min brorsas band:Rock on ! ! ! ! ! !

Av Tim Peräinen - 25 januari 2012 16:56

Tjaoo allihopa idag så har jag tagit en massa bilder och om ni kollar på mitt andra inlägg så ser ni några av bilderna som jag har tagit =D och idag har det inte hänt något särskilt  =P har bara chilat med polarna på skolan och när jag kom hem så tog jag en bit tårta sen så gick jag på en promenad med hunden och nu sitter jag och bloggar =D så jag ska fixa musik tipset så ska jag redigera lite bilder ses =D

Av Tim Peräinen - 25 januari 2012 16:19

               

Av Tim Peräinen - 24 januari 2012 21:33

Tjo allesammans idag så har man fylt 15 år och jag har fått många nice,a präsenter te.x ett zomm objektiv =D kan berätta mer imorn orkar inte skriva så mycket nu är grymt tröt =P men såklart musik tipset först =D

Av Tim Peräinen - 22 januari 2012 20:21

hej hej alla idag så har kag spenderat mycket tid med min hund först så var jag ute en timme med hon som vi tränade spårning sen gick vi in och då fick hon mat och sen så klipte jag hennes klor som hon inte tyckte särskilt mycket om hehe =) och sen så gick vi på en liten promenad =D och äfter det så gjorde jag JÄTTEMYCKET PASTA !!!!!!! 

och sen så fick hon lite mer mat och sen resten av dagen så har jag bara degat =) men nu så kommer musik tipset och en bild på min hund =D.Ha det =D  

Skapa flashcards